Milí priatelia!
Prepáčte mi určité oneskorenie mojej odpovede, zapríčinené snahou o podrobné prešetrenie vášho podnetu. Úvodom treba povedať, že celá situácia vznikla súbehom nepriaznivých okolností.
Asi najzávažnejšou príčinou bola oneskorená kolaudácia budovy, ktorá prebehla 17.11.2021, čiže pôvodný termín bol posunutý o viac ako štyri mesiace. Dôvodom boli objektívne problémy s dodávkami stavebného materiálu, ktorého cena navyše v uvedených mesiacoch výrazne rástla.
Žiaľ ani po kolaudácii nebola budova plne funkčná z dôvodu množstva nedostatkov (hlavne praskajúce okná), ktorých odstraňovanie prebieha doteraz. Navyše v uvedenom termíne došlo k výraznému zhoršeniu epidemiologickej situácie, čoho dôsledkom bol prechod výučby do režimu on-line.
Osobne musím poznamenať, že dôvody vášho podnetu plne chápem. Vzhľadom na to, že podporné zariadenia (internáty, stravovacie zariadenie a pod) sú samostatnou ekonomickou jednotkou, vstúpil som do rokovania s. prorektorom doc. Konečným, ktorého predmetom je riešenie vašej situácie. O jeho výsledku Vás budem informovať, akonáhle nájdeme prijateľné riešenie.
Zároveň by som rád poznamenal, že mojím príkazom 1/2022 bola zrušená dištančná výučba pre študentov z dôvodu rekonštrukčných prác. Ďalšia organizácia výučby sa bude riadiť platnými príkazmi rektora.
Uvítal by som, hneď ako nám to epidemiologická situácia dovolí, aj osobné stretnutie s vami, na ktorom by som podrobnejšie ozrejmil vznik a riešenie tejto, aj pre nás veľmi nepríjemnej situácie.
Prof. Pavol Špánik
Dekan FEIT